Thursday 23 June 2011

Princess/Barbie Doll cake

Posted by Oven of Love at 14:58
Princess / Barbie Doll cake ni belajar late February ke middle tak ingat dah..tapi yg ingat time tu kami ambik 2 kelas sekali (geng aku mmg tamak pun okies..nak cepat abis konon) ..pagi kita buat fancy cookies (nanti wa upload gambar okies..nak upload yg ni pun seksa separuh jiwa blogspot dah nak menopos kot lembab je), afternoon right after abis buat fancy cookies we started the Princess / Barbie Doll cake project pulak.  My friend Amy tetiba kena migrain adeh adeh adeh sakitnya pala aku!! (eh pala dia la bukan pala aku..tapi sbb dia sidekick aku kat kelas kan kan kan..aku rasa la skit sakit dia tu hahahaha)..mula-mula kami berempat (aku, amy, dila & kak intan walawei..) decided to do the susah method keh keh keh (kan kami tamak haloba)..tapi tetiba Amy lak penin..so Sifu kata Amy buat yg senang punya yg bintang-bintang..kami 3 org lagi proceed with yg susah. Okies..no hal, tapi in the middle of the road rasa cam penat pulak aku buat menatang ni..tinggi ooo kek ni..tangan pun lenguh, buttercream pun mcm nak bersekongkol je dgn keadaan mcm nak buat onar je kat kek aku tu kan ..picit-picit cair (well aku salahkan buttercream yg cepat cair ok..hahaha sebenonya time tu aku tak pandai lagi..)..so aku pun picit je la tu yg dpt bunga gedabak-gedabak beso tu..tapi kalau korang order ngan aku next time..tak de la mcm ni dah..mesti la halus-halus coraknya..tu citer dulu kan kan kan..sekarang tidak lagi..skrg I dah terer u..(issh riaknya aku hukhukhuk).


So ni la gambonya...enjoy!


p/s:  walaupun segedabak bunganya tapi still cantik kan kan kan?? ;P

0 comments on "Princess/Barbie Doll cake"

Post a Comment

 

Oven Of Love Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Blogger Styles | Best Cash Back Credit Card Image by Tadpole's Notez