Monday 4 July 2011

Kebosanan itu indah ??

Posted by Oven of Love at 13:50




Ermmm semasa blog ini ditulis, aku berada di satu kawasan yg baru..walaupun ianya tidak baru bagi aku untuk berada di sini namun, tugasan yg baru ini membuatkan aku merasa sgt baru dan sudah semestinya apabila menghadapi sesuatu tugasan yg baru dan luar dari my normal scope of work ianya amat membosankan sbb?? owwh sbb aku kena belajar satu persatu..dlm keadaan yg amat blur sekali..

Keadaan tu sama la mcm aku buat kek kat atas tu..dlm keadaan mengantuk dan salah pilih color dan fondant yg aku uli-uli melekat..sakit tangan den ..tapi akhirnya hasilnya cantik sekali..warna biru menjadi menyerlah digandingkan dgn putih..

Ada hikmah la kot kan..setiap kebosanan dan masalah yg didatangkan pada kita?? bosan itu indah...

0 comments on "Kebosanan itu indah ??"

Post a Comment

 

Oven Of Love Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Blogger Styles | Best Cash Back Credit Card Image by Tadpole's Notez